mandag 1. november 2010

Neste stopp, Drømmeland!

Nå er kvelden kommet og jeg er ganske sliten i kveld også gitt. Jeg har vært flink i dag, for jeg sovnet ikke etter at jeg kom hjem fra skolen! Jejj! Så nå er jeg egentlig kjempe trøtt :-P
Men foruten å sløve har jeg faktisk gjort noe fornuftig i dag. Hvem skulle tro det liksom :-P
Jeg har baket pizza, og den ble ikke så verst faktisk :-) Så det vil si at jeg har kjøpt ost i dag. Tenk å komme hjem fra byn å ha lyst på ostesmørbrød, men ingen ost. Så klare å finne på å lage pizza dagen etter, altså en søndag. Men finer ut i det deigen skal lages at, nei da her var det ingen ost! Blond moment sier du! Jeg blir nesten redd av meg selv, men men det er bare sånn jeg er. Jeg har en del blond moments i følge Ola og resten av de hjemme egentlig så jeg er ganske vant :-P



Jeg har sånn bake/ kokkelerings lyst over meg for tiden, så jeg har lyst å lage alt. Det funker veldig dårlig, når jeg ikke har penger. Så jeg håper jeg har samma lysten når jeg kommer hjem, for da skal jeg ta med pappa på butikken for å handle inn en hel masse sånn at jeg får bake ;-D
Håper pappa leser dette sånn at han er klar for å dra korte når jeg kommer hjem, tviler men :-P hehe



Men nå er neste stopp Drømmeland :-) Skole i morgentidlig, så nå må skjønnehtssøvnen få sin tid :-P Ha ha, jeg ler av meg selv! Litt små tragisk, men men, det er vel bare sånn jeg er  :-p
Godt natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar