mandag 15. november 2010

Livets glade dager!

Joggebuksa og hettegenseren er på plass og håret er satt i en ball midt oppå hode. I kveld er det skrive kveld. Hurra for brukermedvirkning!
Jeg syns faktisk at det er litt gøy jeg da! Hvem kulle tro at jeg skulle si noe sånt liksom :-P Men jeg er glad jeg valgte det studie jeg gjordte jeg. Ikke nok med det at jeg har utrolig mange områder jeg kan jobbe på etter at jeg er ferdig utdannet, men jeg har komme i ei så fantaskitsk klasse! Jeg har allerede blitt veldig glad i mange. Det merka jeg når jeg var hjemme i studieuka. Etter ei uke, følte jeg at jeg måtte tilbake til Lillehammer til der herlige folka :-D
Jeg får mange spørsmål om hvordan jeg har det på Lillehammer fra folk hjemme. Å jeg har det helt fantasktisk. Det er en stund siden jeg har hatt det så bra over så lang tid. Jeg hadde det veldig bra i fjor også. Uten tvil! Alle turene oppi bakken, og alle kveldene med Ingrid og etc. Men jeg levde litt i en berg og dal bane enda da. Men nå, ja hva skal jeg si. Jeg har ikke hatt en tung periode siden jeg flytet til Lillehammer! Ikke en tåre har trillet, ingen kvelder alene med alle tankene og følelsene. Å det er  4 år siden det hele startet, Så det tyder vel bare på en ting det. Jeg trives! Jeg har det kjempe godt her.
Jeg fikk også mange spørsmål om hvorfor jeg valgte Lillehammer framfor Trondheim. Når jeg da svarer med at jeg byttet til Lillehammer ikke lange siden før fristen gikk ut, blir som regel øynene enda større. Hvorfor skal vi alltid velge det trygge og kjente? Jeg hadde et stort behov for å komme meg bort. Gi litt slipp på en del ting, og starte på nytt. Å jeg tenker veldig ofte på hvor glad jeg er for at jeg gjorde det!  Jeg har vokst mye de siste månede. Jeg kjenner det på meg at jeg har godt av dette. Nye utfordringer og livserfaring skader ikke. Dagen forsvinner, ukene flyr og plutselig er nok en måned over.



Q: Hvorfor skal vi alltid gjøre det trygge? Hvorfor ikke gi litt f, og ha tro på seg selv å satse?

Janteloven, hva er det liksom. Den bør vi i hvartfall bare glemme! Har du et mål og troen på deg selv så kommer du langt!!
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar