tirsdag 30. november 2010

Oppdaterig? kanskje det..

Jeg har hatt noen dager med bloggpause jeg. De har egentlig ikke vært bevisst engang, men det har vært så mye de siste dagene..
På fredag var jeg på IKEA med tre stykker fra klassen :-D jeg ble en god del fattigere, en god del stølere i magemusklene etter all fliringen og har en haug med mange mye minner å legge i minneboken! Her er noen!


De bør virkelig søke jobb i barne-tv altså :-p



Glad og fornøyd etter en dag på IKEA. Da var vi klar for hjemreise!


Å sånn var det for de to søte som satt i baksete! Vi handlet ikke sååååååå mye da! Eller?

Etter en lang tur hjem i fredagskøa ut fra Oslo (Veldig kulte å sitte bak ratte! NOT! snakker vi litt puls eller :-p) Det er ikke så mange biler på Berkåk skjønner dere, så jeg var litt heit i toppen for å si det sånn!
Men hjem kom vi, å da var det bare å komme seg hjem å sove. Jeg slokna klokka ellve, å da sov jeg som en stein helt til klokka ringte kvart på 7. Da var det bare å komme seg på jobb. Snakker vi trøtt eller. Mersom!  Men det gikk det også. Så var jeg bare innom hybelen og hentet litt jussbøker, før jeg måtte springe igjen for da skulle jeg være barnevakt resten av dagen.

Så da tenkte jeg at jeg skulle ta igjen litt tapt søvn på søndag, siden jeg ikke kom hjem før klokka var halv 1 på lørdag. Men hvem var lys våken kvart over 9 da? Jo det var jeg det. Så da var det bare å komme seg opp og å få noe fornuftig ut av dagen. Så jeg vasket og ryddet og pakket inn julegaver og var så flink syntes jeg. Når det nærmet seg kvelden fant jeg ut at jeg skulle gå meg en tur, så da gikk jeg til ei i klassen som bor helt på andre siden av byen. Så det ble en gåtur på tre kvarten i ganske mange minus. jeg hadde på meg sykt masse klar, men likevell var jeg istapp når jeg kom til Jeanette. -15 på Lillehammer er mye kaldere enn -15 på Berkåk for å si det sånn! Så det ble buss hjem igjen :-p

Men i løpet av søndagsnatten fikk jeg så innmari til smerter i ryggen. Fikk ikke til å røre meg, og smertene var så sterke at jeg mistet pusten innimellom og jeg holdt neste på å kaste opp på grunn av smertene. Å det har jeg aldri opplevd. Det at jeg har så sterke smerter at jeg neste kaster opp. Men jeg skulle på skolen på mandag, så det var bare å komme seg opp. Men jeg måtte bare gi opp! Ikke klarte jeg å løfte armene og smertene var neste blitt verre. Så jeg måtte bare holde senga. Etter at jeg endelig hadde fått sovet litt, våknet jeg kvart over 1.. og sånn 5 minutter etter på ringer det og banker på døra. Jeg forsto ingenting, men fikk "hoppa" oppi ei joggebukse og stabbet meg til døra. Å jeg tror hjerte hoppa over et slag da. For der sto det 6 fantastiske venner fra klassen som kom på sykebesøk. Jeg så ut som et vark og det var egentlig ikke så rydde, selv om jeg hadde ryddet dagen før. 


De sang "Tenn lys" når de kom :-)



Her er de herlige vennene mine som kom på sykebesøk :-) De er bare best altså! Takket være at de kom, fikk jeg kommet meg opp å strekt litt og bøyd på meg og det tror jeg reddet dagen i dag, for den har gått någenlunde bra. Så da fikk jeg smertestillende, boller og kakao :-D Men ikke nok med det vet du. Vi laget pizza litt senere på ettermiddagen! Så jeg hadde besøk fra ca halv 2 til halv 7 :-D
Jeg så ut som et takras plasser på et spætt, men hva skal en forvente da :-P rundt sekstiden så jeg bare ut som et spøkelse da, så da så jeg bedre ut :-P Ha ha
Tusen takk for at jeg har så supre venner som dere! Å flytte til Lillehamer er noe av det smarteste jeg har gjort tror jeg! Jeg har det helt fantastisk her, selv om jeg er like klønete og klarer å skade meg hele tiden :-P
Men nå må jeg ta kvelden. Dette ble et langt innlegg gitt.. Ja ja, sånn går det når jeg ikke har tid til å blogge. God natt folkens :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar