søndag 14. november 2010

Søndagskos

Nå er jeg her igjen! Gårsdagen fløy i fra meg, så jeg fikk ikke skrevet noe. Men må er jeg her ;-D
Nå sitter jeg hjemme, med en god varm ovn, en sen frokost og cupfinalen på tv :-D
Jeg fant ut på fredagsformiddagen at jeg skulle bli med Mariann hjem jeg da skjønner dere :-P Egentlig hadde jeg ikke tenkt å si noe til mamma og pappa. Bare sitte der når de kom hjem fra Trondheim. Men det kunne jeg ikke gjøre, så jeg rigte å sa i fra da. Pappa hørtes ikke noe overraska ut da jeg ringte da liksom :-P Jeg skulle jo ikke komme hjem før til jul vettu! Men siden jeg ikke fikk vaktene mine på sykehjemmet, så ble jeg like så godt med jeg :-)

Å det var bra, for jeg fikk masse starthjelp av Stine i går, med tanke på oppgaven jeg driver med nå. Så nå har jeg en kjempe bra case, så dette kan bli gøy :-D
Det er greit å ha ei søster som har gjordt de samme oppgavene før. For den hjelpen jeg fikk i går, gjorde til at alt løsnet. Så i morgen skal jeg bruke mesteparten av dagen til å skrive! Selv om jeg sikkert har mest lyst å være ute i snøen :-P Barnslig sier du!


Men ja, jeg har noe nytt å fortelle!
På torsdag skrev jeg, Mariann og Marte under leiekontrakt :-D
1. januar er leiligheten vår! Å den er på 130 kvadrat. Det blir så bra! Jeg gleder meg så sykt.
Å det er jo ikke så lenge til vi skal flytte inn. Hun som vi leier av skal pusseopp litt før vi skal flytte inn, og så skal vi male litt å sånn :-D Jeg gleder meg så sinnsykt altså!
Men nå skal jeg se cupfinalen :-) Håper alle har hett ei fin helg! Det har i hvertfall jeg :-D
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar