onsdag 17. november 2010

Trivelig :-D

I dag har det vært en trivelig og morsom dag :-D
Jeg startet dagen med storgruppesamling, med mange rollespill og mange gode diskusjoner. Det var ganske artig egentlig :-)
Så kom ettermiddagen, å da var det peppes som sto for tur. Det er noen som ikke får til å bli med på feiringen i helgen, så vi tok det litt på forskudd :-) det endte opp med 21 stk på peppes :-) De fikk mersom nok å gjøre, når 21 personer kommer uten å bestille bord på forhånd :-P det var kjempe koselig og veldig morsomt. En ting er i hvertfall sikker. Når vi samles sitter latteren løst :-D
Etter på dro vi til to i klassa for å spille fifa. Jeg har vel spillt det en gang før. Så 0 peiling her altså :-P Så der satt vi to som ikke hadde peiling på fifa. Jeg med rosenborg som lag såklart, og man u som motstander. Jeg vant på straffekonk :-) Stolt sa du :-P hehe

Hva skjer her'a? 
Jeg skulle ta et bilde i sta, som jeg kunne ha med. Å hva skjedde? Jo, i det bilde ble tatt nøs jeg :-P fint ikke sant! Not!!


Men dette ble litt bedre da, så litt trist ut da men :-P Er ikke det altså!
Men nå skal jeg se litt tv før jeg skal hoppe i dusjen. Må tidlig opp i morgen, å jeg trenger litt søvn. Så det blir snart natta for meg :-) God natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar