tirsdag 16. november 2010

God natt :-)

Nå har jeg endelig funnet senga etter en lang dag med rollespill, vasking, kino og en tur ut for å spise :-D
Denne uka slår jeg virkelig på stortromma. I dag var jeg med en gjeng på kino. Vi var å så Trolljegerne. Helt ærlig, så syns jeg den var litt teit. Morsom nå og da, men ikke så mye å skryte av syns jeg da :-P hehe
Etterpå dro noen av oss ut for å spise mat. En kjempe koselig kveld, etter en dag med skole og rundvask på hybelen..
I morgen skal noen fra klassen være med på Peppes, for det er noen som ikke får til å bli med på lørdag når jeg skal feire bursdagen min. Jeg blir jo 20 år på lørdag :-D
Så blir det en heidundranes til feiring på lørdag, der jeg tenker at det går med litt penger. Men sånn skal det vel være når en fyller 20 år. Det gjøres jo bare en gang ;-)


Men nå skal jeg ta kvelden :-) GOD NATT :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar