torsdag 25. november 2010

Skriveuke!!

Denne uka her gått med til skriving, skriving og enda litt mer skriving. Å nå er den endelig ferdig! En oppgave som skal inneholde 2000 ord, og som skal omhandle brukermedvirkning er vanskelig! Men nå er den fiks ferdig, og jeg skal snart på skolen å levere den :-D

I dag skulle jeg stå opp tidlig for å snu tilbake døgne litt, siden jeg har lest True Blood i flere timer hver kveld. Det er ike lurt vettu. Så i dag skulle jeg opp klokken ni, for å lage meg en god frokost og se God morgen Norge. Men nei da! Når jeg våknet å slo på tv'n var den svart. Ingen kanaler sto det på skjermen :-( NEEEEEEI! Krise! Jeg har prøv å søke de opp igjen men nei.. så jeg vet ikke hva som er galt jeg :-/
men men.. nok om det.


 se hva jeg hadde med meg hjem fra byen på lørdag da :-P
briller :-P


Nå får jeg vel besøk igjen om ikke lenge, så jeg må finne fram litt tilbehør til vafflene :-)
Håper alle får en fin torsdag :-) Her skinner solen, og alt er bare herlig :-D
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar