fredag 19. november 2010

Helg :-)

Jeg er nydusjet, sitter i den nye Kari Traa pysjen min og ser Senkveld :-D
I morgen er endelig den dagen jeg har ventet på lenge kommet! I morgen er jeg 20 år :-D
Da skal jeg drikke både julebrus og litt sterkere saker ;-) Det tror jeg kommer til å bli en bra dag :-) med god mat og hele pakka :-)
Nå er bare det store spørsmålet om jeg skal ha vors eller ikke :-/ hmmm, det er så mange fra klassen som har dratt hjem siden vi ska ha skriveuke. så vi får se :-)

I går var jeg foresten på nyåpning av ny etasje på stranstorget! KAOS!!!! Men selv om det kaos, fikk jeg kjøpt 4 julegaver og en stormberg genser og Kari Traa pysjen til meg :-) Så nå mangler jeg bare 2 julegaver tror jeg :-) Å siden jeg sto gud vet hvor lenge i kø på Sport1, fikk jeg gave ;-) De 500 første som handlet fikk det. Å da tenkte jeg at det var ei drikkeflaske eller noe.. Men så feil kunne jeg ta. 
Dette var i gaveposen: kari traa lue, bula pannebånd, H2O drikkeflaske,  reflek, "posebag", Bjørn Borg svettebånd. Jeg tror det ikke var noe mer. Det var mye ja. Det er jo faktisk litt verdi på dette :-D


Ny genser og pannebånd, var digg på en skrivedag. 
Jeg har også vært barnevakt i dag til datteren til ei i klassen :-) Det var kjempe koselig :-)
Men nå er senkveld slutt og Golden Goal har starta, så nå takker jeg for denne gang, så kanskje vi blogges i morgen hvis jeg får tid :-)
Håper aller får en fin helg :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar