tirsdag 9. november 2010

Borte bra, men hjemme best :-)

Hei hei :-) Jeg har ikke glemt bloggen helt. Jeg har bare ikke hatt tid eller energi til å blogge...
Når jeg var hjemme ville jeg bruke tiden med familien, og etter at jeg kom tilbake til Lillehammer har tiden fløyet i fra meg.
Det var så godt å være hjemme noen dager :-) Borte bra, men hjemme best <3
Så etter masse kakespising og bursdagsfeiring, kom søndagen og Rosenborg kampen :-D

 DDE

 Søte Stine <3

Feiring på høyt nivå!


Gullgutan <3

Etter en herlig feiring, selv om vi satt blandt alt for seriøse folk som overhode ikke skulle heie og rope :-P Noe jeg og Stine gjorde, så vi fikk en del rare blikk i løpet av kampen :-P Men hvem bryr seg liksom!
Så var det bare å hjemom å si hade til alle, før Lillehammer var neste stopp. For å sidet sånn, jeg kom meg ikke på skolen på mandag. Vi kom til Lillehammer klokken halv tre på natten og jeg kjørte fra Dovre til Lillehammer, så jeg var litt ekstra konsentrert og sliten tror jeg.. Så når pappa ringte meg, kvart på åtte var jeg så trøtt at jeg neste kjenntes kvalm ut :-P Da er du trøtt da!
Men jeg var flink og var til ei i klassen og leste store deler av kvelden :-)
Jeg skulle egenlig til henne i kveld også, men jeg har fått migrene så jeg må holde meg hjemme. Å legge fra meg mac'en kjenner jeg. 
Så da sier jeg bare, ha en finfin tirsdagskveld :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar