mandag 22. november 2010

Bursdagshelg :-D

Nå er den super artige bursdagshelgen min over! Det har vært en helg jeg sent kommer til å glemme! Det hele startet på lørdags ettermiddagen. Da kom Mariann på middag :-) Må ha mat før alkoholen skal i kroppen vettu ;-)
Så ble det vors hos meg, med en livlig gjeng :-) Vi ble vel 7 stykker til slutt :-) Å på vorse gikk det hardt utover både baileysen og captan morgen, så formen ble rimelig fin eller mer :-P





Siden jeg ikke har snakket med de om jeg kan legge ut bilder av de, så legger jeg ikke ut flere fra vorset. Å heldigvis tok jeg ikke med kameraet ut på byen :-P
Så etter en knall kveld på byen, var det noen timer med søvn som var tingen. Men før det måtte jeg og Mariann gå hjem :-P Jeg holdt nesten på å måtte sette meg ned på grunn av latterkrampe X antall ganger. Mariann syntes det var langt å gå og så var det kaldt. Å det sa hun med strømpebukse og bukse :-P Jeg var så smart at jeg hadde tynnstrømpebukse og åpne sko på meg. Det var kult når vi gikk hjem. Det var som Mariann sa til Marte. Når jeg tok av meg strømpebuksa, så det ut som jeg hadde ei rød ei på under. Når jeg våknet på søndag, var nesten all rødfargen borte. Litt kald eller?

Men så kom den HERLIGE søndagen :-D
Når vi fant ut at vi var kjørbare gikk turen til Øyer for å kjøpe inn til taco. Vi skulle ikke kjøpe så mye, for det var bare noen få tinger vi manglet. Men når vi (Jeg, Mariann og Marte) kom ut av butikken var vi 400 kroner fattigere :-P Aldri dra på butikken sulten og fyllesyk! Det ble taco og mere til for å si det sånn. Så da hentet vi Gjermund, for det hadde vi avtalt på lørsdag :-P hehe

Marte

Mariann

 Meg

 Gjermund

Taco <3

Så da spiste vi frokost, lunsj og middag. Altså taco gange 3 :-P Mellom hvert måltid hadde vi ligg sang og gitarspilling :-) Jeg var vist litt stor i kjæften min igjen da på lørdag. Men det er jo ikke noe nytt da :-P
Så ble det film og enda mer avslapping. Praktisk å ha gjesteseng, for det når vi satt den ved senga min ble det plass til alle foran tv'n :-) Så etter en dag med masse mat og MASSE latter var det å finne senga igjen da. Sovna fort for å si det sånn! Takk folkens for ei kjempe helg :-D

I dag var jeg på skolen til klokken var litt over halv seks ca og så gikk jeg hjem så jeg var ikke hjemme før litt over seks. Så jeg har ikke fått gjordt noe av det jeg skulle. Så det må jeg få gjordt i morgen. *Sjokk* 
Men nå skal jeg ta kvelden :-) Håper alle har hatt ei fin helg! 
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar