søndag 31. oktober 2010

Halloween

Da er søndagen snart over og nok en mandag er rett rundt hjørnet :-)
For min del er det tre skoledager, så reiser jeg hjem :-D Jeg klarer knapt å vente til å hjem til Cora mi <3 Å såklart min kjære familie da ;-)
Over til en anne ting. Oktober må være den måneden bloggen min har hatt mest side visninger! Så gøy :-D I oktober har jeg hatt nesten 280 sidevisninger! Kjempe artig! Det merkelige er at neste halvparten er fra utlandet! Amerika, England, Sverige osv. Kult :-p hehe
Jeg lovet noen bilder fra i går, og som tidligere sagt ble kameraet mitt liggende igjen til Camilla, så jeg har fått lov av kjære Jeannette å legge ut noen av bildene hennes :-) Tusen takk, snuppa :-)





Som dere sikker ser så var jeg og Camilla Devil twins ;-) Jeanette er forresten den søte sykepleieren :-D
Gårsdagen var virkelig helt konge. Å når jeg våkner opp å er i så fin for dagen derpå, skal jeg virkelig ikke klage :-D
Dagen i dag har gått med til baking og lesing og avslapping på høyt nivå! Jeg har baket boller, som ble overraskende bra hvis jeg ser bort i fra at bunnen på nesten alle bollene er neste svarte da :-p Jeg har en ovn som er helt idiot. Jeg stekte de i 10 min som jeg skulle. Å de så jo perfekte ut, helt til jeg så under de! Men de smaker ikke brent så det går bra ;-) hehe
Så tenkte jeg at jeg skulle lage pizza i kveld. Var på statoil å kjøpte et par ting til fyll og alt var klart. Helt til jeg så i kjøleskapet. 0 ost :-( Skuffa sier du! Så da ble det pasta nok en gang.. MEN i morgen skal jeg kjøpe ost, sånn at jeg kan lage pizza :-D
Resten av kvelden har gått med til å se Brann tape mot Ålesund og pensum lesing. Jeg har altså ikke så mye å gjøre :-p
Så for å oppsumere helga i et ord: KONGE!

Q: hvordan har helgen din vært?
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar