mandag 18. oktober 2010

Tung i hode og sliten i kroppen..

Da har jeg funnet igjen hybelen min :-P Det var vært en lang dag, men den har gått overraskende fort og har vært overraskende bra :-)
Oppgaveskrivingen i dag har gått som en drøm :-) Det var kanskje å ta i litt, men det har virkelig løsnet. Så i morgen skal det finpusses og renskrives, før den skal leveres :-)



Nå har jeg nettopp kommet hjem, så resten av kvelden skal tilbringes oppi senga :-) Hode er tungt og kroppen er sliten. Jeg sovnet ikke før klokken var halv 4 i natt, så det var litt tungt å stå opp når alarmen ringte klokken halv 8. Så overraskende nok klarte jeg ikke å komme meg opp. Så klokka ble 10 på 8 før jeg kom meg opp, men det er jo ikke noe nytt at jeg slumerer liksom :-P hehe
Nå skal jeg slappe av litt før det bli lesing av oppgave.. Har egentlig lyst å ut å gå, men jeg vet ikke om jeg årker :-P Litt sliten sier du! Tror jeg tar den i morgen jeg, siden vi er tidlig ferdig på skolen :-)
Noen som har noen motivasjonstips til meg. Jeg skulle ha kommet meg mer ut om kveldene.. Hadde det ikke vært for det idiotiske kneet mitt :- / Ja ja, skal på sykehuset på fredag, så får håpe jeg får noen svar og tips der :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar