søndag 24. oktober 2010

Den store vaskedagen!

I dag er den store vaske og leksedagen! Ute der det kjempe fint vær, så det kan godt henne jeg tar en pause fra alt om en liten stund da men..
Nå er gulvet vasket og støv er tørket. Å jeg har planer om å sette på tre maskiner med klær i løpet av 3 timer! Snakker vi effektiv eller :-P


Jeg elsker lukten av grønnsåpe!
Jeg kan knapt vente til å legge meg i kveld! Nydusjet, nye sengeklær og et rent og ryddig rom :-D
Det fines ikke noe som er bedre enn det!
Nå sitter jeg å leser litt etikk, mens jeg venter på at den første maskinen skal bli ferdig! Får jeg satt på alle maskinene, så er faktisk skitentøys stampen tom :-) Å det har den ikke vært siden jeg flyttet hit :-P Jeg fant ut i sta at jeg må vaske klær litt oftere. Hvorfor? Jo for ene foten har fått en knekk på seg :-P Det har vist blitt litt tungt! Ups :-P
Jeg syns det er så sykt godt å våkne opp å ikke være fyllesyk på en søndag! Det er andre lørsdagen på ra at jeg er edru, og det har jeg hatt godt av kjenner jeg! Det er så godt å tenke på at jeg har fått gjort noe ut av dagen, i stede for å ligge i senga å syns synd på meg selv liksom :-P
Så jeg vil slå fast at jeg har hatt en fin helg :-) Hva med deg? Sløver du bort søndagen med å være fyllesyk eller får du noe ut av dagen?
Ha en fortsatt fin søndag folkens :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar