mandag 4. oktober 2010

Sliten sier du!?!!

Nå skal jeg straks finne senga mi :-) Men jeg må først oppdatere litt da vettu :-)
I går vendte jeg nesen mot Lillehammer igjen :-) Etter en laaaang togtur uten noe musikk, bare masse pensum :-P

Jeg våknet i dag til masse vind og regn :-( Å jeg måtte sykle til skolen i dag, i motvind! Ikke kult! får håp det bli bedre til i morgen tidlig, for jeg har forelesning klokken 8.15. Så det blir en tidlig sykkeltur i morgen!
I dag har jeg hatt første opplærlingsvakt på sykehjemmet :-) Jeg ble spurt om jeg gruet meg eller om jeg gledet meg. Ja takk begge deler der takk! Men det gikk veldig bra tror jeg :-) Håper de andre syns det også! Veldig trivelig personale der, så dette tror jeg blir bra :-)

Nå må jeg finne senga, for jeg skal opp klokken 7 i morgen tidlig. Så godt natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar