fredag 29. oktober 2010

HELG :-D

Nå er helgen endelig kommet :-)
Studiedagen har blitt brukt til jobbing, å senere i kveld skal jeg bort å taco :) I dag fører jeg daffestilen helt ut ;-) Joggebukse, god genser og topp på hode, og lue når jeg er ute blandt folk :-P Bad hairday si du! hehe

Jeg må vel få i meg noe mat, kan ikke vente helt til 7- 8 tiden. Men jeg må si jeg gleder meg til taco :-)
I morgen er det halloween :-D Jeg og Camilla skal være det samme, så vi skal ordne oss i lag :-) Det blir gøy! Minn på meg at jeg må lade kameraet :-P Morgendagen skal dokumeteres ;-) 

Siden jeg fører daffe stilen helt ut og har bad hairday, tok jeg med et bilde fra i sommer jeg. Tror ikke det egner seg et bilde av meg på bloggen i dag :-P
Men nå må jeg finne meg noe mat, så dere får ha en fin fredag :-)
-Guro

2 kommentarer: