onsdag 30. juni 2010

Tung regnværsdag

I dag våknet jeg til migrene, og fremdeles store smerter i knærne :-(
Da jeg var ut å gikk i går, fikk jeg så sykt vondt i knærne mine.. Jeg klarte ikke å gå, så jeg måtte få pappa til å kjøre meg hjem fra mormor. Så nå hiver jeg inn på med smertestillende, men det funker veldig dårlig :-( Men jeg får bare bite tenna sammen, for jeg skal på jobb i dag. Fra 14.00 til 22.15. Det blir hardt for knea mine det! Jeg får håpe jeg får sitte mest mulig i kassen.


I går kveld grillet vi og så på fotball på verandaen :-D Vi satt ut helt til klokken var nesten halv et faktisk!  Hvem skulle tro at det gikk an på Berkåk!

Etter jobben skal jeg prøve å få lagt ut noen bilder fra uka i Kristiansand :-) Jeg har masse artige bilder fra dyreparken  som jeg skal legge ut :-)

Men nå må jeg ordne meg klar for jobb...
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar