onsdag 23. juni 2010

Herlige sørlandet!

Nå skulle jeg egentlig ha sovet, men jeg får det ikke til :-/ Det er så sykt varmt, så jeg får ikke til å såve.. Å jeg kjenner jeg virkelig trenger litt søvn. Luksusproblem egentlig, men jeg klager litt like vell :-P

Det har vært lange dager her på sørlandet. Men det har vært noen herlige dager. Det blir bare et kort innlegg i kveld. uten bilder og greier.. Kjedelig ja... Men jeg får ikke lagt bildene inn på mac'en. Må få fikset det når jeg kommer hjem.. Da skal det komme bilder fra Danmark, dyreparken, stranda og enda mer :-) Herlig herlig!

Nei, nå må jeg såve! skal på stranda i morgen, så jeg må få noen timer med søv..

Good night :-)
GuRo

3 kommentarer:

  1. Forsett med å skrive,Guro! Du innehar et stort talent,du har ordet i din makt da du skriver med innlevelse.Jeg har lest din blogg,og blir dratt inn i det du skriver...Du klarer å formidle mye av de samme tankene som mange bærer med seg.Med et slikt talent som ditt kan du komme langt som skribent.Hvis du vil... Tove.

    SvarSlett
  2. Forsett med å skrive,Guro! Du innehar et stort talent,du har ordet i din makt da du skriver med innlevelse.Jeg har lest din blogg,og blir dratt inn i det du skriver...Du klarer å formidle mye av de samme tankene som mange bærer med seg.Med et slikt talent som ditt kan du komme langt som skribent.Hvis du vil... Tove.

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Tove :-) Dette var mannge fine ord som jeg skal ta med meg videre :-) Koslig å få respons, som viser at det faktisk er noen som leser bloggen :-) Det gjør noe med blogglysten!

    SvarSlett