søndag 13. juni 2010

Smarte meg!


På formiddagen i dag var jeg ute å gikk en tur med Cora. Jeg føle formen var helt knall, så jeg fant ut at hvis jeg ville skulle jeg prøve meg på en liten joggetur i ettermiddag/ kveld. Å det prøvde jeg meg på, å det skulle jeg ALDRI ha gjort! Jeg tror ikke jeg har hatt så syke smerter i magen før. Det var ikke noe særlig for milten min :-/

Jeg var også så dum at jeg skulle presse meg selv litt. smart ass! Ja jeg vet! Det var så vondt at jeg knapt fikk til å gå hjem. Det var ikke noe særlig.. Så nå har jeg tatt til fornuften og lært. Jeg tror ikke jeg skal prøve meg på noe jogging i hvertfall ikke før junin kommer.


Nå har jeg sett andre filmen av Unni Lindell boksen :-) Å jeg er fremdeles strålende fornøyd. Filmene er så lik boka. Noe som er helt knall. Så i morgen skal jeg på bibiloteke og låne meg flere bøker. For de fire  neste filmene har jeg ikke lest enda. Men jeg skla jo til Kristiansand i ei uke, så bøker skal jeg virkelig få lest. Skal skrive mer om den turen senere :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar