tirsdag 8. juni 2010

Nå er jeg så sykt lei alt som heter sosiologi og sosialantropologi! Alt gikk så bra en stund, men plutselig sa det stopp! :-/ 
I dag dro jeg en tur til Oppdal for å snakke litt med læreren min. Det hjalp meg litt, og jeg fikk godkjenning på fokusområdet mitt :-) Men jeg får ikke til å sette sammen framlegger :-( Å så har jeg gud vet hvor mange sider jeg må lese, for å lese meg opp til spørsmålsdelen! Den gruer jeg meg så sinnsykt til :-( Jeg har godt følelse rundt foredraget mitt da heldigvis :-) 


Bilder er i fra sist helg, da jeg og Cora lekte oss med selvutløseren :-) Her hadde hun forlatt meg da, for hun begynte å bli litt lei :-P

I tillegg til eksamensstress er jeg så lei av alt og alle takket være en enkelt person! Jeg hadde lovt meg selv at jeg aldri skulle la en person av det motsatte kjønn knekke meg igjen, etter en periode for et par år tilbake ca. Det har jeg klart og gjordt igjen! Men ikke på samme måten heldigvis! Jeg har erfaringer nå, som hjelper å støtte meg opp litt. Men jeg merker at veien er kort ned til bunnen igjen :-/ Jeg har aldri følt meg så lurt og utnyttet i hele mitt liv! Jeg takker gudene for at det er sommerferie nå straks, å at jeg skal flytte her i fra! Komme meg bort!

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar