fredag 11. juni 2010

Karusell

I dag går alt rundt for meg. Med en gang jeg reiser meg, kjennes det ut som jeg kjører karusell :-( Ikke noe gøy.. Jeg vet jeg må spise mat, men med en gang jeg tenker på mat blir jeg kvalm. Herlig ikke sant. NOT :-(
I dag skal jeg på jobb for første gang siden jeg fikk kyssesyken. Derfor MÅ jeg spise mat! Jeg fikk tvunget i meg en brødskive tidligere i dag da :-) Jeg kan ikke huske sist jeg spiste brødskive :-P

Jeg har endelig fått ført over bildene fra onsdag, så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen. Det ble tatt ca 200 bilder så det ble litt å velge i mellom :-P


Jeg hadde en kjempe kveld med mange venner  :-D
Nå må jeg prøve å finne på noe som kan friste litt, for skal jeg overleve på jobb i kveld må jeg vell få i meg noe mat.

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar