torsdag 10. juni 2010

Sommer og sol :-D

Nå her jeg klart å dra meg opp av senga jeg også :-P Kom ikke hjem før kl var litt over halv 5 i natt, å med tanke på at jeg sov bare 4 timer natta før også. så har jeg ikke sovet så mye de siste døgnene!
Etter avsluttninga på skolen i går, dro noen fra klassen på setra til ei i klassen :-) Det er lenge siden jeg har hatt det så gøy tror jeg :-D
Jeg skal legge ut noen bilder når jeg får lagt de på dataen. Antallet bilder som ble tatt tror jeg er sykt høyt :-P Minner for livet det ;-)

Nå sitter jeg på verandaen og nyter det fine vært :-) Da jeg kjørte hjem i natt forstå jeg at det kom til å bli en knal dag, for det var så sykt fint! Men bare så en ting er sagt, morgenssol er VELDIG fint, men den er så sykt lav! Kan ikke si at jeg hadde den beste sikten når jeg kjørte, for jeg hadde solen i øyene hele turen. men men.. Kom fra i går å ;-)
Nå skal jeg nedover å kjøpe litt mer frosne bær. Må jo ha smoothies nå når det er sol :-D

Ha en fin dag videre, godtfolk :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar