lørdag 5. juni 2010

SOOOOOL :-D

I dag har jeg grillet meg i det fine været :-D det har vært syfri himmel i hele dag! Herlig herlig
Endelig en bra dag :-)

Random bilde egentlig, men det er litt sommelig da :-) 

Når jeg våket i dag hadde jeg så sykt vondt i magen. I går kveld holdt jeg og Stine på å så på gamle bilder. De var ikke så gammle da, de gammleste var vell 4 år gamle :-P Jeg hold på å le meg i hjel! Det føltes godt å le igjen.. Det er en stund siden sist.. Så grunnen til at jeg hadde så vondt i magen var for at magemusklene mine hadde fått trent seg litt :-P hehe

Nå sitter jeg på verandaen og nyter denne herlige helgen :-) vi skal snart til å grille nå. Da er det sommer da :-) 

Q: Hvis du skulle valgt mellom Trondheim (HIST) og Lillehammer (HIL) for studering, hvor ville du ha dratt? Jeg klarer ikke å bestemme meg :-/

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar