søndag 13. juni 2010

Nattsøsteren

Nå har jeg sett filmen, Nattsøsteren basert på Unni Lindell sin bok med samme navn. Jeg leste den i sammenheng med særemnet jeg hadde på skolen før jul.
Mamma fikk en boks med 6 filmer basert på 6 av hennes bøker. Enda har jeg bare lest 2 av de. Jeg har egentlig ikke villet sett filmene, for jeg blir alltid så skuffet når jeg ser filmer som er basert på bøker. Filmen Engler og demoner syntes jeg var dårlig, for ingenting stemmte. Jeg klarte nesten ikke å se ferdig filmen en gang. For når jeg leser får jeg bilder i hode, ser for meg persone o.l. Å når helt vesentlig ting som er beskrevet i boken ikke stemmer blir det ikke noe artig..
Men Nattsøsteren er jeg veldig positvt overrasket over :-) Alt er ikke som jeg har sett for meg, men det meste stemmte :-) Så i morgen skal jeg se neste filmen! men de er fordelt på tre deler, for de har vært sendt på tv så de varer en god stund. Jeg startet filmen kl 9 ca. Å den er nettopp ferdig. Så ca 3 timer. Å jeg klarer ikke å holde meg våken i tre timer til :-P Så den tar jeg i morgen :-)



I kveld har jeg vært hjemme alene :-) Å det har vært kjempe godt! Litt tid for seg selv trenger alle. Å jeg merker jeg virkelig trenger det for tiden. Det er mye som surrer og går oppi hode mitt for tiden, for litt tid for seg selv er godt.

Nå skal jeg slappe av å høre på litt musikk før jeg skal legge meg :-)
God natt :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar