mandag 28. juni 2010

MIn sengekompis!

Da er kveldsmaten inntatt, og jeg er nydusjet og overraskende våken ;-)

Dagen i dag har gått i ett! Jeg var på jobb fra 10 til 16. Så dro jeg rett til mormor og spiste rømmegrøt :-) Etter der ventet en lang gåtur :-) Det var så sykt godt å gå veldig for å kjenne at jeg ble sliten, og svett. Det er en stund siden sist. Jeg prøvde meg også på litt jogging. Men det ble ikke lange stubben, men litt er bedre enn ingenting. Det er en bitte liten framgang på formen :-D


En svett, sliten, men veldig fornøyd Guro :-)

Men over til overskriften. Jeg har fått meg en sengekompis ;-) Alf Trevor er min nye venn!


Dette er meg og Alf Trevor på Lillehammer ;-)

Jeg og Stine var veldig overtrøtt når vi var på Lillehammer , og hadde det veldig morsomt :-P Jeg fant da ut at jeg skulle endre  statusen min på facebook til "Guro Lenes har fått seg en ny sengekompis i kveld ;-)" Da jeg våknet om morgene måtte jeg se om noen hadde kommentert statusen :-P Å noen hadde trykkt på Liker :-P hehe
Da jeg da kommenterte selv med at Alf Trevor Teddybjørn var den beste sengekompisen jeg har hatt, ble det litt latter :-P hehe

Men han var ikke bare sengekompisen på Lillehammer. I går når jeg skulle legge meg, hadde Stine vært inne på romme mitt og lagt han under dyna mi :-) Så søtt! Så nå er jeg ikke alene lenger ;-)

Men nå skal jeg kose meg med litt Toblerone, før jeg skal finne sengen.

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar