søndag 13. juni 2010

Sunday is fun day :-)

Nå sitter jeg å nyter en herlig smoothie :-) Jeg har blitt helt avhengig etter at mamma kjøpte smoohtie maker til meg :-) Å jeg har en ny favoritt smoothie, takket være Mari sitt tips.
Det du trenger er litt bringebær, ca 2 dl pære cultura og en halv banan og vips så har du et glass herlig smoothie :-D

Med tanke på at jeg bare har vært våken i en og en halv time, syns jeg at jeg har vært effektiv. Jeg har ryddet litt både på stua og kjøkkenet, og jeg har laget sjokolademousse :-) Å når jeg har fått sommlet meg til å skifte skal jeg ut å gå en tur med Cora. Men jeg har så sykt vondt i det kneet som jeg skadde i april at jeg tror ikke det blir så lang tur...
Nå skiner solen så jeg må få opp farten :-)


Ha en fortreffelig søndag da :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar