mandag 7. juni 2010

Lese, skrive, lese skrive og lese og skrive litt mer...

Nå har jeg nok en gang inntatt sofaen for litt mer lesing og skriving! Nå synes jeg alt er bare helt rot. Jeg skriver noe her og noe der :-/ Men jeg har et luksus problem tror jeg. Jeg kommer til å slite med å bare snakke i ti minutter. Jeg tror jeg kunne ha snakket i minst en halv time, hvis jeg kunne fått snakket om alt. Men jeg må snevre det inn.. Jeg hadde som mål å være så å si ferdig med framlegge i dag, sånn at jeg bare kunne lese i morgen, men det må jeg bare glemme! Skal jeg få til det, må jeg sitte opp i natt... Jeg skal en tur på skolen i morgo for å få litt hjelp. Tror det trengs!

Nå er jeg nydusjet og har inntatt joggebuksen og min herlige t-skjorte ;-) ROSENBORG 1917 <3
Jeg fant ut at det kunne være lurt med en gåtur mellom all denne lesingen og skrivingen, så tidligere i kveld ble det en liten runde rundt Berkåk :-) Solen skinte og alt var herlig <3
Men nå må jeg skrive litt mer.

Q: Har du noen tips til ei med syns muntligeksamen er helt forferdelig?

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar