lørdag 9. januar 2010

Vips så var det helg!

Denne uken har flyd fra meg! Men den har egentlig bare gått med til lekser og skole. Jeg synes jeg har startet det nye året bra sånn skolemessig :-) Jeg har gjort lekser nesten hver dag. I går ble det ikke noen lekser på meg da. Jeg og Stine dro en tur til Trondheim, på litt shopping. Det ble litt mere enn jeg hadde tenkt, men men.. Jeg fikk tak i det jeg skulle kjøpe, så jeg er fornøyd. Så jeg kom hjem med 2 bukse, 3 gensrer, alpinhjelm, yogamatte, skihansker og 2 par øredobbler :-D + en mascara som jeg overhode ikke skulle ha betalt 160 kr for. Den var ikke hvert pengene....
Det er ikke ofte jeg finner så mye på en Trondheimstur for å si det sånn :-P
Så nå kan jeg opp i bakken uten å forhåpentligvis ikke slå på meg hjernerystelse :-P

Bilde er fra nyttårsaften hjemme til Ingrid :-)

I morgen skal jeg skrive litt om psykisk helse igjen :-) Men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, men jeg har natta på meg til å finne ut det :-P

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar