mandag 18. januar 2010

Norsk språkdebatt!

Nå har jeg gjort ferdig de 27 oppgavene om norsk språkdebatt. Tror du jeg er litt lei eller! Mer som! Men nå er jeg ferdig med det :-) 
Så nå kan jeg slappe av å se Cougar town med god samvittighet ;-) 


Terje Viken og språk reformer = kjedelig

Fredrik sa i dag at jeg måtte skrive om han på bloggen min. Å da gjør jeg jo selvfølgelig det ;-) Å så måtte jeg nevne Ivan. Å da må jeg jo selvfølgelig ta med et bilde :-P Så jeg "stjal" et av det jeg Fredrik.
Fredrik og Ivan har jeg godt i klasse med på ungdomskolen. Å nå går jeg å Ivan i samme klasse igjen. Vi driver no å busser sammen om dagene da. Så fram til at mæsja (håper jeg skrev rett merke nå :-P) til Ivan ikke er på veien da :-P


Dere begge var med på bilde, å jeg syntes det var så fint ;-)
Er det noen som har noen tips til nettsider der du kan handle litt klær forresten? For det spørsmålet fikk jeg av Fredrik i dag. Å jeg vil ikke si at jeg kom på noen særlig gode forslag :-P

Men nå skal jeg prøve å få i meg litt mat. Jeg ligger litt i minus der etter helgen...

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar