fredag 29. januar 2010

Spent på utfallet!

Nå er jeg veldig spent, for jeg vet ikke helt hva jeg har gitt meg ut på :-P Jeg har prøvd Garnier sin spraytan :-) Men det er første gangen jeg prøver, som om den ikke blir helt som det skal, får jeg prøve til en gang til :-) Jeg vet ikke hvordan resultate blir, det finner jeg ut om et par timer ;-) Da skal jeg skrive hvordan det ble..
 
Bilde er hentet fra Google!

I går var jeg til tynset og hentet Stine. Å jeg må si jeg angret på at jeg sa at jeg kunne hente henne, når jeg så hvordan været og føre var når jeg våknet om morgenen. Jeg var så sint på Rennebu kommune i går ettermiddag! Har de ikke hørt om å brøyte litt oftere, når det snør i ett hele dagen. Nei da!
Det er ikke så ofte jeg er så redd for å si det sånn. Men vi kom oss helberget hjem :-)

Men nå skal jeg kose meg med potetgull og dipp ;-) GOD HELG :-D

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar