mandag 25. januar 2010

Hvor ble tiden av?

Jeg har ikke blogget siden sist onsdag nå. Slappt sier du!
Men jeg forstår ikke hvor dagen har blitt av. Jeg får ikke tid til alt jeg skulle ha gjort her hjemme, og jeg har heller ikke nok tid til leksene. Å i tillegg er jeg sliten for tiden. Men det skal jeg få gjort noe med. Formen er så å si normal igjen nå, så da er det trening for full pakke her i gården altså! Det er også så sykt mye på skolen for tiden. Det er ikke snakk om å fordele alt litt utover nei. Alt blir samlett til de samme ukene, å jeg blir stresset. Jeg vet jeg ikke må stresse meg opp, for jeg vet hva det ender med. Men hva skal jeg gjøre da? Oppgitt :-/

I dag hadde jeg først gym, men det er bare tre kvarter halvslapp trening mener jeg. Vi er så få i gymtimene at det blir ikke så effektift det kunne ha vært...
Så i kveld har jeg vært ute å gått en tur med Cora, å når jeg kom inn igjen syklett jeg i 15 min tror jeg, så gjorde jeg noen styrkeøvelser :-) Så da har jeg god samvittighet når jeg legger meg :-D I morgen skal jeg en tur på impulse, siden jeg slutter kl 13.55 i morgen :-)  

Jeg husket også det at jeg glemte å skrive om psykisk helse i forje uke, derfor må jeg skrive to innlegg dene uken da. Hvis jeg rekker det da, vell og merke. Men et skal det i hvertfall bli.

Men nå må jeg gjøre noe norsk som skal innleveres på onsdag...

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar