mandag 11. januar 2010

Lekser, lekser og atter lekser...

Da har vi startet på en ny uke :-) Med MASSE lekser.... Nå sitter jeg med sosant, historie og matte. Jippi,   jeg har et liv som så å si bare inneholder skole og lekser for tiden... Nei, jeg skal ikke klage. Jeg har valgt det selv! Men nå går det overraskende bra med både skolen og motivasjonen :-) Jeg bare venter på å bli ferdig nå, så jeg har regnet ut hvor lenge det er igjen til jeg er HELT ferdig med videregående! Å jeg fant ut det er ikke så lenge til det! i uke 8 er det vinterferie, så en måned på skolen så er det påskeferie. Så vips så er det russetid å da har eksamene kommet., å før vi vet ordet av det, så er det sommer, å no more videregående :-D Så nå er det bare å holde motivasjonen oppe og stå på :-D

Jeg har sett på en del klokker i det siste, og jeg har forelsket meg i denne klokken. En Nixon Vega mint :-) men prislappen stopper meg :-/
Men jeg drømmer meg helt bort når jeg er inn på Her!


Men nå må jeg fortsette med leksene! Prækast :-)

GuRo

1 kommentar:

  1. Har noen av de nixonklokkene selv! Jeg kjøper i butikk, men om prislappen er avskrekkende bør du ta en titt på ebay!!

    SvarSlett