søndag 31. januar 2010

Ny uke, nye muligheter :-)

Nå er denne helgen starks over. Og en ny uke med nye muligheter venter på oss alle :-)

I helga hadde jeg flere planer, og noe har jeg fått gjort å noe ligger fremdeles og venter på meg :-/ På lørdag var jeg i hallen og så på håndball i 4 timer :-) For så å dra hjem for å egentlig jobbe med særemnet, noe det egentlig ikke ble så mye av... Kvelden ble tilbragte jeg på sofaen med med to filmer, og MASSE godteri :-D

I dag har jeg endelig vasket badet, og vært til oppdal på revymøte. Russerevyen tror jeg blir knall bra! Så ta med venner og famillie å kom på "Gøy på landet", russerevyen for oppdals russen 2010, 12. mars  ;-)
Etter at jeg kom hjem, skulle jeg klippe Cora. Det var jo et skuespill uten like da. Selv om jeg bare skulle  klippe potene hennes tok det sin tid :-P Men jeg ble ferdig til slutt.. He he 


Bildet er tatt tidligere denne måneden :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar