lørdag 2. januar 2010

Første natta innlegg i 2010 :-D

Heij godtfolk :-D

Nå er vi kommet oss inn i 2010 :-) Å som alltid når vi går inn i et nytt år, så er det noen forsetter som skal nås. Å ja, det har jeg i år å. MEN ikke det at jeg skal trene mye, og spise sunt! For det er en selvfølge nå. Jeg har jo både sesongkort oppi bakkene på Oppdal og treningskort på Impuls, så trene skal jeg :-)
Men jeg har et nyttårsforsett som jeg skal gjøre så godt jeg kan med, og det gjeller bloggen! Mitt nyttårsforsett er, at jeg skal prøve så godt jeg kan å skrive et innlegg i uka som handler som psykisk helse. Det var kanskje et litt unormalt forsett, men det er et tema jeg vil sette fokus på. For psykisk helse er et tabu tema. Heldigvis har det i det siste kommet fram litt mer om det, men det er fremdeles alt for lite!!
Så da skal jeg skrive om mine erfaringer rundt det, og ulike andre ting om psykisk helse! Jeg har godt rundt å tenkt på det lenge nå om jeg skal gjøre det eller ikke. Å nå har jeg bestemt meg :-) Jeg skal prøve så godt jeg kan, for å få i hvertfall et innlegg i uka om det. Kan ikke love at jeg får det til, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Jeg har foresten kjøpt meg mac :-D Så må blogger jeg med min fine macbook pro :-D Jeg digger den :-) Men nå må jeg såve litt jeg da :-) Natta :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar