mandag 4. januar 2010

Klar for første skoledag etter ferien :-)

Nå er jeg nydusjet, og skal gjør noe skolearbeid jeg har utsett, så klart!! Smart meg!
MEN nå er det slutt med utsetting av skolearbeid. Vi starter nå på andre del, å det er nå det virkelig teller! Så nå er det fullt fokus, å lite sosialt liv :-/ Jeg satte meg høye mål etter at jeg fikk første termin karakterene. For det hadde faktisk gått bedre enn jeg trodde. Så nå er målene satt et hakk høyere og motivasjonen er på plass :-)


Et tilfeldig bilde jeg fant, men sånn blir jeg værende dette halvåret fram over. Boende i skolebøkene!

I dag synes jeg at jeg har vært flink, men jeg har fremdeles ikke rukket alt jeg skulle gjøre i dag :-/
Jeg var først en tur nedover når Stine skulle til Tynset. Da var jeg "sjåfør" med sparken :-P Så gjore jeg litt lekser, å når klokken plutselig hadde blitt tre, dro jeg og Cora ut på en liten joggetur :-) Så har resten av kvelden bare fløyet! Jeg har hentet Brage som var til en kompis, laget masse vaffler, som jeg har skofflet inn på med :-P å nå sitter jeg her nydusjet, og skal egentlig gjøre litt sosiologi og sosialantropologi, men jeg ender alltid opp med å blogge når jeg skal gjøre lekser :-P ja ja...
Jeg får vel gjøre litt lekser jeg da :-)
God natt :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar