mandag 14. juni 2010

Å vipps var det ettermiddag

Denne dagen har gått så fort. Jeg føler ikke jeg har hatt ro i kroppen, det kan jo ha en sammenheng med at jeg ikke har sittet på rompa, for uten når jeg kjørte da.. Da jeg sto opp i dag, var det bare å hive innpå noe mat. Ja, jeg spiste frokost i dag! Et lite hjemmelaget knekkebrød ;-)

Så bars det til Støren, for noe handling og en tur oppom kirkegården. Jeg fikk også bestillt meg frisør time, så jeg får endelig fikkset litt på håret.

Når jeg kom hjem fra Støren, var jeg innom mormor en tur :-) Men der kune jeg ikke sitte lenge, for jeg hadde en time hos Frua spa.

Der nappet jeg øyenbryna mine og farget øyevippene :-) Så nå ser ikke tryne mitt ut som et skogstroll ;-) Men siden vippene mine er så små og tynne, vises de ikke så godt, men alt er bedre enn hvordan de var før de ble farget.

Med tanke på at det er sommer og sol (det er lov å håpe og tro), så er fargede vipper yppelig :-) for når jeg skal ligge på stranden er mascara bare en uting. For når jeg bader og soler meg, blir jeg svart rundt øynene.

Men nå tror jeg at jeg skal ut å gå en tur. Nå skiner faktisk solen. Så lenge det varer. Om to min komer det nok ei tordenskur :-P Jeg har ikke ro i kroppen i dag altså :-P Jeje

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar