onsdag 9. juni 2010

SOMMERFERIE :-D

Nå er jeg HELT ferdig med virderegående :-D
Klokken 10.45 gikk jeg inn til sensor for å snakke om velferdsstat, å gud hvor jeg grudde meg! Jeg trodde særiøst at jeg skulle dø! Men det var jo ingenting og grue seg til. Sensoren min var kjempe grei, og læreren min var super grei. Det var et spørsmål jeg slet veldig med å svare på, men med litt hinting fra læreren min fikk jeg fommlet ut et svar. Når jeg skulle inn og få karakter vet jeg ikke hvilken planet jeg var på :-P Jeg var så fornøyd med selve eksamenen, men samtidig veldig nærvøs og usikker. Men det hadde jeg ingen grunn til! Jeg fikk 5 :-D
Det er ikke til å tro. Jeg holdt på å datt i kåll, der jeg sto! Jeg kjente haken min nådde gulvet :-P


Så nå feirer jeg med kake, før jeg skal hoppe i dusjen for å gjøre meg klar til avsluttning i kveld :-) Det kommer til å bli litt rart, men samtidig veldig godt :-)

Ha en fin dag videre, godtfolk :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar