tirsdag 1. juni 2010

Forvirra...

I går ble det ikke noe blogging for jeg fikk kraftig migrene, så hele ettermiddagen/ kvelden ble ødelagt...

På søndag var jeg og resten av oss her hjemme, nede til mormor får å gjøre klart til sommeren. Da tok vi av lemmene og ordnet litt rundt huset. Da tok jeg og Madelen (søskenbarnet mitt) noen bilder. Hun syns det er veldig artig å ta bilder, så hun gikk nesten helt amokk med Iphonen min :-P

 Dette er et av alle bildene hun tok, syns det var litt artig :-)

I dag har jeg hatt fri fra skolen. Så i dag har jeg ligget noen timer på verandaen og grillet meg i solen :-D Jeg har også klart å gjennomføre to gåturer :-D Så nå skal jeg snart prøve meg på en joggetur! Det har gått en og en halv måned siden sist jeg gjennomførte en ordentlig treningsøkt. Det merkes på overskudde i kroppen.. Men nå skal jeg prøve å koble av litt. Det er alt for mye som skjer oppi hode mitt nå :-/

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar