lørdag 26. juni 2010

En liten sommerhilsen :-)

I går dro vi hjem fra Kristiansand. Det var en 11 timers lang biltur, som gikk strålende. Guttene i baksete var som noen engler :-D

Men å være på Berkåk var så kaldt, så jeg flyktet til varmen igjen i dag ;-) Jeg og pappa la ut på en liten biltur i dag, med nesen vendt mot Lillehammer :-) Vi skal hjelpe Stine og Ola med å flytte hjem :-D


Turtellduene <3

Men siden det var den store styrkeprøven i dag kjørte vi om Østerdalen og over Friisveien. Jeg kjørte for første gang med henger, og det gikk overraskende bra :-) Ikke nok med at det var første gangen jeg kjørte med henger, men den var sykt lang. Jeg må si jeg var ganske nærvøs når jeg kjørte forbi sykkelgrupper på 20- 30 mann, med den hengeren. Men alle sykkelistene overlevde og vi kom oss hele til Lillehammer med hengeren like hel ;-)  Så jeg er fornøyd :-)

Nå har vi kula den litt på verandaen i god været, men nå skal det bli flytting på gang her. MANGE kasser skal over i biler, hengere og varebil! At det går an å få så mye inn i en så liten leilighet :-P hehe

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar