tirsdag 15. juni 2010

Var det sommerferie du sa det het?

Denne dagen har som i går gått kjempe fort. Jeg forstår ingenting! 
Jeg var på jobb fra 9.00 til 15.00.  Etter at jeg kom hjem spiste jeg mat, og så fant jeg fram boken jeg leser nå. Unni Lindell sin Orkestergraven. Ja, jeg vet at jeg er helt oppslukt av Unni Lindell sine bøker :-) MEn jeg synes de er sykt bra. Å jeg får stadig vekk høre at hvis jeg synes at hennes bøker er bra, så har jeg mye å glede meg til. For det er mange forfattere som skriver på samme måten bare enda litt bedre får jeg høre :-) Det lover bra ;-)

Men etter å ha leste en stund sovnet jeg, og sov litt vel lenge :-P  Så etter en power nap på et par timer, bars det ut på en gåtur med Cora. I det siste har jeg prøvd meg på litt trening med Cora på parkeringsplassen på kommunen. Det er utrolig hvor lyding hun blir når hun vet at hun får godbiter :-P 


Nå har jeg nettopp spist spekemat og eggerøre. Ordntlig sommermat altså. Men hvor er sommeren??? Jeg håper den er hos det glade sørland neste uke i hvertfall..

I dag har jeg spist sykt mye mat! Jeg kan ikke huske siste jeg spiste så mye i løpet av en dag :-o 
Jeg har på prinsipp spist ofte i dag. Jeg har spist hele 4 måltider i dag! Å det er MYE til å være meg for tiden. Men grunnen til at jeg har spist så ofte, selv om jeg ikke er sulten vel og merke. Er et håp om at matlysten skal komme tilbake. Jeg er veldig sliten for tiden. Det er fler grunnen til det. Blandt annet kyssesyken er veldig sentral, men siden jeg ikke får i meg noe mat blir jeg ekstra sliten. MEn matlysten tror jeg er på bedringens vei :-) 

Nå skal jeg finne sengen snart for å lese litt mer :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar