onsdag 16. juni 2010

Det blide sørland :-D

På fredag drar jeg til Kristiansand :-D

Jeg skal steppet inn for mormor, for hun skulle egentlig ha med seg søskenbarnet mitt på tur. Men mormor sliter med en vond fot, så en 12 timers lang togtur med en 4 åring og ei uke i Kristiansand er nok ikke det lureste akkurat nå. Så på fredags ettermiddag hopper vi på toget, og vender nesen mot sør :-D

Jeg håper så innmari på sol og herlig tempratur! På lørdag skal vi på båt tur, så jeg krysser fingrene for sol og sommer :-) På søndag skal vi en tur over til Danmark og en tur i Fårup sommerland :-)

Så nå har jeg startet å pakke, men er det en ting jeg overhode ikke kan så er det å pakke. Jeg vil liksom ha med meg alt. Jeg kan da få bruk for det. Jeg pakker med tanke på finvær ;-) Det går i bikini, skjorts og singletter :-D


I morgen skal jeg til frisøren :-D Å som jeg gleder meg :-P Jeg skal ikke gjøre noe drastisk, men friske opp fargen og få bort det slitte håret :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar