torsdag 17. juni 2010

Snart reiseklar :-D

Da er nesten alt pakker :-D Hvem skulle tro det, siden jeg ikke skal dra før kl halv fem i morgen ettermiddag :-) Jeg skal bare være borte en uke, men det ser ut som jeg skal bort en måned :-P

Så i morgen klokken halv fem, setter jeg og søskenbarnet mitt Gaute oss på toget mot Kristiansand :-D Forventningene er mange fikk jeg høre i dag av han basstian :-) Vi skal i hvertfall i suttavika, som han kaller det :-) Vi må nok få til en tur i dyreparken, å se om vi ser Julius og ta tømmerenna :-) Det er morsomt for både store og små der ;-)

Jeg gleder meg så sykt til å komme meg bort her i fra, og glemme alt og alle her! Så om det blir så mye blogging vet jeg ikke.. Har lyst å koble helt ut! slå av mobilen, ikke åpne mac'en og leve i nuet! Men jeg klarer nok ikke det helt. Det er så mye som surerr oppi hode, som vil ut! Det er så mye sinne, sorg, litt glede og utrolig mye skuffelse. Jeg skal bruke denne uke til å tenke nøye på min framtid. Hvor vil jeg? Hvem skal glemmes? Hvem skal taes vare på? Hva skjer egentlig med Guro? o.l.

Så hvis bloggenen blir litt label, så vet du hvorfor tenkte jeg å si. Men det er vel ikke så mange som er innpå her og ser, så det blir ikke noe problem :-P

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar