mandag 7. juni 2010

Muntlig eksamen!

I dag fikk jeg vite hva jeg skal opp i til muntlig. Å jeg kom opp i sosiologi og sosialantropologi :-D

SÅ GLAD :-D

Så nå skal jeg lese det i to døgn, for det er helt sikkert at jeg kommer opp så å si. For sensoren min kommer fra Støren, og der er ingen tatt ut i streik. Så da må det være fult fokus hele veien ;-)
Jeg var så nervøs i dag. Jeg hadde ikke noe tro på at jeg kom til å komme opp i sosant, men jeg krysset både fingrer og tær, og det funka ;-) 
Så nå har jeg levert nesten alle bøkene mine, bare sosant boken igjen :-)


Dette er boka som skal være min bestevenn i to døgn framover :-P Så da er det bare å komme i gang! Wish me luck ;-)

GuRo

2 kommentarer:

  1. Lykke til Guro! :-D Så bra at du kom opp i noe du ville :)
    Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Takk, Sigrid :-)
    Jeg er overlykkelig for at jeg kom opp i sosant i hvertfall :-) Det gikk jo kjempe bra :-D

    SvarSlett