torsdag 30. september 2010

Jakt

Nå sitter jeg her atter en gang med skolebøkene, for å prøve å lese. Men d et går ikke så fort. Jeg blir veldig fort forstyret og finner på noe annet. Som å blogge blandt annet!  Men men..

I går var jeg, pappa og Cora på rypejakt. Vi så ikke ei eneste rype, men vi fikk en fantasktisk tur!
Cora var helt vil, noe som avr veldig artig å se på egentlig :-P Men siden vi ikke fant noe ble hun litt lei til slutt. Noe som er veldig forstålig.





Det var en fantastisk tur :-) Men jeg fikk desverre et veldig kraftig migrene anfall på tur hjem. Så det var rett i seng med en gang jeg kom hjem :-(

Jeg skal om ikke lenge anbefale en veldig bra bok om ikke lenge. Må bare lese litt er i den først ;-) Om det blir i kveld eller i morgen får vi se på..
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar