søndag 5. september 2010

Oppgitt student!

Nå har jeg snart sittet i fem timer uten å skrevte et eneste ord. Å jeg er oppgitt og lei.
Det er ikke som å gå på videregående lengre for å si det sånn. Der du får beskjed om å lese de kapittlene for det skal gjøres oppgaver. På høgskole får du knapt hvite hvilken bok du skal bruke. Det er så vanskelig :-( Håper det ikke blir sånn i tre år, for da blir i hvertfall jeg deprimert igjen.. Jeg satser på at alt blir litt enklerer i morgen, når vi får gjort unna den første forelesningen om det tema vi har om.

Gammelt bilde, fra da jeg og Ingrid var så ekstremt skoleflinke ;-)

Nei, nå gir jeg opp! Jeg tror jeg går å ordner kveldsmat i stede jeg. Jeg vet jeg er ikke den eneste som ikke får det til, så jeg trøster meg med det!

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar