torsdag 16. september 2010

Klar for vors!

Da er endelig håret festet, sminket og klar for vors :-D I kveld er det hipsterdans på Bingo'n (stundehuset her på Lillehammer)

I natt gikk brannalarmen. Det var lite kult, å stå ute her og fryse i hjel på grunn av at noen skulle lage seg nattmat!!!!
På grunn av det våknet jeg opp med feber og nesten uten stemme :-( Jeg ble bare dårligere og dårligere når jeg kom på skolen, men så fikk jeg i meg paracet og ibux. Å vipps så var jeg mye bedre. Så det må en dose til før jeg startet på drikkingen, sånn at jeg ikke slokkner kl 11 i kveld på grunn av feber..


Jeg har enda ikke helt vent meg til å drikke på torsdager :-P Det er ikke sånn når du går på vidregående for å si det sånn :-P STUDENTLIVET ER HERLIG!! :-D
Nå skal jeg slappe av litt før folket kommer :-) Ha en fortsatt fin kveld, godt folk :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar