søndag 26. september 2010

Søndag :-D

Jeg elsker søndager! I hvertfall sånne som i dag. Jeg våknet når klokken var litt over ti, men jeg sto ikke opp før den nærmet seg ellve. Da sto jeg opp til kjempe fint høstvær, med en kjempe sol på himmelen. Så da var det vare å hoppe oppi treningstightsen å komme seg ut. Det var ikke mer enn 4 grader, så det var på med halsen, pannebåndet og vottene. Jeg hater å fryse på figrene, så noen tynne votter er greit!
Resten av dagen har jeg tilbrakt inne, med håndball og fotballkamper på tven :-) Norge tapte desverre finalen med et mål, og Rosenborg spilte uavgjordt mot Strømsgodset. Men men....

Nå sitter jeg med en del skolebøker foran meg. Jeg prøver å orientere meg litt, med tanke på neste oppgave og undervisningen framover.
Neste uke skal jeg starte med opplæring på sykehjemmet på Lillehammer, så jeg må få gjordt det når jeg ikke har skole. Men det har allerede skjært seg da så klart. Den første forelesingen om psykologi er klokken 17.00 til 19.00 neste mandag. Så klart når jeg har opplæring. Psykologi er det tema jeg gledet meg mest på første året, så det er litt kjipt å miste første forelesning. Men det kan jeg ikke gjøre noe med. Får håpe noen gidder å ta notater for meg da :-)


I morgen skal jeg være med Brage til Trondheim for han skal på en gitarforretning. Å jeg skal da så klart på Gina Tricot :-D Å hvis jeg finner den jakka jeg går å leter etter skal jeg jaggu med kjøpe den også ;-) Jeg som ikke skulle bruke penger mens jeg var hjemme. Men jeg kan ikke dra til Trondheim uten å shoppe litt vettu!

Da er det snart en ny uke i gang, så dere får ha en fin uke godt folk :-) Det skal i hvertfall jeg ha :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar