tirsdag 28. september 2010

Da er boktårnet mitt funnet fram, så nå er jeg klar for litt lesing! Men først må jeg blogge litt ;-)
I går dro jeg og Brage til Trondheim, for han skulle på tre'45, som er en gitar/ musikk forretning. Der var det SYKT mange fine gitarer! Jeg syntes Brage skulle kjøpte sge en banjo jeg da, men det koster mersom litt. Men siden jeg var i Trondheim måtte jeg såklart på Gina Tricot. Der klarte jeg så klart å svi av over tusen kroner, men jeg fikk mye ut av pengene synes jeg ;-) En genser, ei skjorte, en bukse, ei high school jakke og et belte. Så jeg synes jeg gjorde en god handel jeg ;-)
Så dro vi på City syd, der jeg skulle se etter den parkas jakka jeg har gått å sikkla på ei stund nå. Jeg fant den men jeg skulle se på Obs sport før jeg bestemte meg helt fant jeg ut. Det var lurt, for der fant jeg en annen jakke. Det ble ikke parkas men ei dunjakke fra swix. Jeg ble enig med meg selv at det var bedre å bruke 1000 kroner på ei ordentlig dunjakke fra swix, enn ei jakke til 1000 kroner fra bikbok.

Så nå kan den kalde vintern på Lillehammer som alle snakker om komme ;-) Jeg skal i hvertfall ikke fryse!
Det er som pappa sier, jeg kjøper meg en del jakker, men jeg kjøper i hvertfall ganske solide jakker. Det er ikke mye jalla jalla, i det jeg kjøper  :-)
Så jeg fikk svidd av noen tusenlapper i går, noe som ikke var helt planlagt da men :-P

I dag har jeg vært til Oppdal for jeg måtte lever noen papirer på videregående angående skaden min. Jeg skal på sykehuset den 22. oktober, for vurdering av operasjon. Så vi får se om vinteren blir tilbrakt på krykker eller ikke..
Om en time skal jeg kanskje ned på fotballbanen å se på en guttekamp. Jeg har jo så god jakke, at det  er ikke noe frykt for å fryse i hvertfall ;-) hehe

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar