lørdag 4. september 2010

Helg :-)

Da er det virkelig helg, selv om jeg tok helg på torsdag ;-) Frokosten er spist og jeg er klar for en herlig lørdag .-)  Hva dagen i dag bringer vet jeg ikke helt enda. Skal, skal ikke ut? Marit er på Lillehammer i helga, så jeg vil egentlig ut å treffe henne, så jeg får vell finne meg et vors etter hvert :-)

I går var jeg med to fra klassa, på Nikkers og så fotballkampen. Det var veldig koslig det, og det ble jo tre poeng til Norge, så da ble jo kvelden enda bedre :-)

Nå skal jeg se på en oppgave vi har på skolen. Jeg har allerede skrevet en oppgave i dag, men den var ikke så lang da. Jeg har vært så sløv fram til nå, så nå må det snu ;-)

Noen bilder fra torsdagen :-) Det var et veldig trangt, men et super artig vors :-)



Det ble helt klart drukket en god del :-P


For en herlig gjeng :-) 

Men nå skal jeg ut å gå en tur i det herlige været, så får den oppgaven vente litt til ;-) God helg :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar