tirsdag 19. oktober 2010

Nå er kveldsmaten spist og koppen med kakao og krem er drukket :-D Kanskje jeg skal ha en til :-)
Jeg har funnet pysjen, og er nå klar for litt grey's :-D
I dag ble endelig oppgaven levert, og gud hvor lettet jeg er! Klokka 13.00 levert vi endelig, og da ble jeg 10 kg littere tror jeg.
Så i kveld "feirer" jeg med kakao og melkedrøm med bringebær :-) Fikk tilbude om å være med på Paddys, ene puben er på Lillehammer. Men jeg har sovet deler av kvelden, så jeg tror det er best jeg holder meg inne i kveld :P Jeg ser rett og slett ikke ut :-P

Bilde fra Google.


I morgen skal jeg på halloween- shopping med Ståle og Camilla :-D Det er jo snart halloween, å da må vi kle oss ut :-) Camilla kommer til meg en tur på formiddagen, så jeg må opp i rett tid å vaske litt her, sånn at det ser litt koslig og beboende ut her :-P hehe
Men nå må jeg ordne meg et kopp til med kakao før greys starter :-D
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar