søndag 17. oktober 2010

Da var billetten hjem til jul bestillt :-D 15. desember klokken 14.00 skal juss oppgaven leveres. Å når den er levert er det juleferie :-D Så klokken 16.24 setter jeg meg på toget hjem til kjære Trøndelag <3
Jeg håper å komme meg hjem en tur før den tid da. Jeg håper å komme meg hjem første helga i november faktisk :-) Da har både tante og pappa bursdag, så da blir det kaker vet du, så da må jeg hjem ;-) hehe
Nei da, jeg drar ikke bare hjem for å få spise kake da. En ting er i hvertfall sikkert. Når du flytter hjemmefra finner du ut hvor mye de betyr for deg. Det har i hvertfall jeg! Mamma, pappa, Stine, Brage, mormor og for ikke å snakke om Cora hunden vår <3 Å det er jo et godt tegn at jeg savner de da :-)

Den gåturen jeg snakka om at jeg skulle ta før jeg satte meg ned led psykologien ble det ikke noe av. Jeg våknet klokka 12.55 i dag :-o
Så da var det bare å få i seg frokost og en kopp kaffe og slække litt foran tv, før det ble psykologi. Så her sitter jeg da.. Det går ikke så fort framover men. Hvis jeg gidder tar jeg gåturen i kveld, men jeg har egentlig planer om litt hjemmespa til kvelds :-D Laaang dusj, ansiktsmaske, hårkur og etc <3 Det finnes ikke en bedre måte å avslutte uka på!

Bilde er fra google.

Men nå må jeg finne tilbake til bøkene. Det må leses litt om biologismen og humanismen til i morgen. Oppgaven skal leveres på tirsdag, så nå gjelder det å ha fult fokus og innsats :-)
Dere får ha en fin søndag :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar